Dag 12 East London - Port Elisabeth (303 km)

26 november 2014 - Port Elizabeth, Zuid-Afrika

Vanmorgen 6 uur op en half 8 vertrek. Van East London naar King Williamstown. Bekend om het museum van Humberta het nijlpaard dat gelopen is van St. Lucia naar Williamstown. Veel engelse invloeden. Rondje gelopen en toen door naar Grahamtown. Bekend om zijn fort en de oorlog met de Trolsamensen en 1 keer per jaar is hier een kunstfeest. Veel kerken.
Wat langer de tijd en heerlijk geluncht met een heerlijke Zuid-Afrikaanse Boboti.
Snel geshopt en Lin een jurkje gescoord. Daarna door naar Port Elisabeth de vierde havenstad van Zuid-Afrika.

Koffers in hotel afgezet en om vier uur weer verzamelen voor vertrek naar de Township. Zeer indrukwekkend. Kleine kinderen die helemaal niets hebben toch gelukkig zijn met elkaar. Emotioneel moment. Zie foto's.

imageimageimageimageimageimageimageimageimage

Gegeten in de Township onder het muzikale begeleiding.
Doodmoe van deze indrukken en 11.00 uur naar bed!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Herma:
    26 november 2014
    Hallo meiden,
    Wat een indrukwekkende foto's,
    Heel verstandig om elke dag een verslag te schrijven want het zijn wel heel veel indrukken.
    Ik vind het heel leuk om jullie zo te kunnen volgen en dat blijf ik doen.
    Geniet van alles en tot het volgende reisverslag.
    Liefs Herma xx
  2. Maaike:
    27 november 2014
    Waauuuww... wat een belevenissen! Wat een prachtige en indrukwekkende verhalen en foto's! Kan me zo voorstellen dat jullie heel wat te verwerken hebben.
    Geniet ervan!

Liefs Maaike
  3. Wim:
    28 november 2014
    Hee lyn en sandra,

Lijkt mij een geweldig land en zo bijzonder!
    Heel veel plezier en geniet bewust!